måndag 13 februari 2012

Fredagens shopping

God förmiddag på er! Jag lovade ju visa vad vi shoppade i fredags, så här kommer det.    
 
Vi började ju med en loppisrunda, därifrån vi kom hem med fyra plagg för sammanlagt 4,50 eur! Jag brukar inte köpa kläder åt mig själv från loppis, men jag hittade ett par jeans som såg ut att passa och verkade sköna. Jag orkade inte prova dem, men eftersom de nu ändå kostade bara 2 eur, så vågade jag köpa dem. Det visade sig att de passade perfekt. De är förstås för långa, men det är ju alla byxor för en så kort som jag. Mest nöjd är jag med heldressen i velour, som ju verkligen var billig och verkar skön. Den bruna tröjan kommer inte riktigt till sin rätt på bilden, den har rosa prickar på.
 

   
Efter loppisrundan åkte vi ut till GW-gallerian (min favorit, särskilt som det kommer en massa nya butiker dit i vår). Där köpte jag några plagg, som får bli 1-års presenter åt Ella. En härlig tunika och en stjärnbody från Lindex. Jag köpte också ett par ballerinas (eller vad man nu ska kalla dem) åt Ella som hon ska ha på min "plastsysters" bröllop om några veckor.
 
   
 

1 kommentar:

  1. Åh, älskar tunikan från Lindex, jätte söt :)

    Och du, jag önskar verkligen att det var jag som gjorde tårtan men nej, tyvärr.. Haha! Det är min duktiga kollega som pysslar med att skapa såna fantastiska bakverk :)

    SvaraRadera