onsdag 28 mars 2012

Klädparty

Ikväll var jag på ett Me & I- klädparty. Vilka härliga kläder!! Jag skulle ha kunnat köpa såå många plagg från vår och sommarkollektionen. Barnkläderna är alla i så härliga färger. Tyvärr är inte vuxenkläderna riktigt lika roliga, men nog hade jag lätt hittat nåt åt mig själv också. Till slut lyckades jag ändå begränsa mig till att bara köpa ett plagg åt Ella. Det blev den här härliga molntunikan (molntokig som jag är):



Andra kläder som jag också gärna hade köpt var bl.a. dessa (och en hel del annat):

 


Alla bilder från Me & I

Jag bokade faktiskt in ett "party" hemma hos oss mot slutet av april också, så då får jag en chans till att fingra på kläderna (och kanske köpa nåt plagg till).

2 kommentarer:

  1. Inte vill jag ju vara så anonym men i brist på annat passande så valde jag dettaVa roligt att få se Ella på bild och läsa om alla hennes förehavanden.Hon e ju så goo !!!! Jag är ju inte så ofta på nätet som du kanske förstår,när jag nuförst såg bilderna på gåvorna hon fått på sin ettårsdag.Kram på er alla !! Fammo o faffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan också välja alternativet "Namn/webbadress" och bara skriva in namnet (och lämna webbadressrutan tom). Roligt att du är inne och läser i alla fall och kommentarer blir jag alltid lika glad för! Kram på er också!

      Radera