måndag 26 mars 2012

Utekul

Idag har vi spenderat större delen av dagen tillsammans med en förminskad variant av vår mamma-barngrupp. Den här gången var vi bara tre mammor och tre barn. Träffen var trots det riktigt rolig och för en gångs skull hann vi mammor prata en del också då barnen sov sin dagssömn. Förhoppningsvis hinner vi med en träff också nästa vecka, för sen blir det ju ingen träff (åtminstone inte dagtid) för vår del på sex veckor.

Eftersom jag inte hade nån kamera med idag, får ni istället se bilder från förra veckan då jag, Ella och Alma var ute med pulkan på stigen som går från vår bakgård. En hel del snö har smultit bort sedan dess, men ännu skulle det nog gå bra att gå där med pulkan. Ååh, vad jag längtar efter vår nu!!
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. kom hit Ella .Här kan du promenera omkring i omgivningarna med din gåvagn!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi skulle absolut komma väldigt snart om vi inte hade påskresan inplanerat. Just nu är jag nog mer sugen på vårvärme än snö, men det blir ju roligt i alla fall. :)

      Radera
  2. Hej!

    Jag har en gårdshund och har läst din blogg då och då, från tiden före ni hade Ella också. Skulle du kunna skriva ett inlägg om hur det var att skaffa barn när man har hund? Hur tog Alma det och hur har allt gått? Av bilderna att döma har de blivit bästa vänner :)

    Hälsar Maria med gårdshunden Ebba

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren Maria! Det ska jag absolut göra här inom en nära framtid. Roligt att du läser! :)

      Radera