torsdag 26 april 2012

Hoppingivande


Dagarna går i en oändlig fart, imorgon har jag varit halva tiden av de 6 veckorna jag skulle jobba. Imorgon är det igen fredag och vi får njuta av helgen. Vardagskvällarna går så fort, det känns som om jag inte alls hinner umgås med Ella och det känns inte så roligt. Det som däremot känns roligt är att vi äntligen börjar få hopp om att våren är här. Jag råkade kika ut på bakgården igår och märkte att det grönskar i vårt blomland. Där bland snön och fjolårets torkade växter ser man äntligen lite blomblad som är på väg upp. Härligt! Idag såg jag dessutom tussilagon! Som ni märker är bloggen lite nerprioriterar för tillfället, men jag lovar att senast när jag återgår till vårdledigheten, ska jag uppdatera flitigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar