söndag 6 maj 2012

Ny kusin

Kikar bara in för att berätta att Ella igår kväll fick en ny flickkusin på pappans sida. Elin har fått en lillasyster. Härligt! Välkommen till världen lilla du! Ska bli så roligt att få komma och hälsa på dig senare.

Ja, det är väl det närmaste moster jag nån gång kommer att komma, då jag "bara" har bröder. Men jag ska ju faktiskt bli faster för första gången i augusti, då en till kusin åt Ella är på kommande. Så vi har en till kusin-ankomst vi väntar på med spänning. Det blir en bebisfylld sommar och höst, för åtminstone tre kompisar har också bebisar på kommande under sommaren och hösten. Så härligt med alla små nya liv!
Men nu ska vi gå och inviga Ellas nya hink och spade i sandlådan. Jag ska försöka hinna höra av mig senare. Hoppas ni alla har en riktigt skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar