onsdag 13 juni 2012

Ändrade planer

God morgon!
Efter att ha kämpat en timme och en kvart igår kväll innan hon äntligen somnade, sov Ella hela natten och vaknade först kl. 7.05. Trots att jag fått sova över 7 h i sträck (jag kom mig lite sent och sova igår), känner jag mig såå trött. Jag har huvudvärk och är småsnuvig, hoppas verkligen inte det är nån förkylning på väg! Ella är också lite rosslig (vilket hon varit en längre tid, men utan feber) och småsnuvig. Idag skulle vi (ja, eller rättare sagt jag) egentligen ha haft en motionsfylld dag, med Mamma Boot Camp på förmiddagen och Nice Run med arbetskompisarna på kvällen (motionsevenemang där man bl.a. ska springa/gå 5 km). Då jag nu känner mig så här, tar jag och skippar Mamma Boot Campen (med långa tänder, det är så kul att jag inte hade velat missa det), så jag orkar ikväll istället. Så det blir en hemmadag idag istället. Kanske lite städning och en sväng till butiken, men annars ska vi bara ta det lugnt.

Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar