måndag 11 juni 2012

Överskriden bildkvot

Jag har tydligen överskridit bildkvoten här på Blogger och kan för tillfället inte lägga in bilder här på bloggen. Alternativen är att rensa bort bilder eller att köpa mer utrymme. Tror jag ska försöka mig på första alternativet, bara jag har tid att ta tag i det. Jag ber på förhand om ursäkt ifall detta innebär att några gamla inlägg kommer upp på Bloglovin' på nytt eller om nåt ser konstigt ut.

På tal om Bloglovin': här kan du följa denna blogg på Bloglovin'.

6 kommentarer:

  1. Tyttöjen blogista löytyy Almalle Onnellisuus -haaste, käyhän kurkkaamassa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos Maikki, pitääpä yrittää vastata haasteeseen jossain vaiheessa. :)

      Radera
  2. ta och spara de gamla inläggen på de skiva,du vet vad som ska användas cd?? så Ella kan läsa dem då hon blir gammal

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som det ser ut nu så ska jag inte radera nåt, men jag har i nåt skede tänkt att jag skulle ha printat ut inläggen om Ella till en bok men vi får se om det någonsin blir nåt av det.

      Radera
  3. Nej radera inte. Logga in på photobucket.com och ladda upp bilder, redigera lite eller fixa dem där om man vill och ladda sedan upp html koden på bloggen så tar bilderna inget rum på bloggen utan syns där via photobucket (tror att det är så det fungerar, men det är iaf värt att pröva så slipper man radera men får ändå in bilderna :) så gör jag på bloggen.fi iaf) Har ännu inte hunnit fixa cykelstol har haft fullt upp med annat lägenhetsbisness ;) men ska hoppas vi får en snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Michaela för tipset, jag märkte också den möjligheten och skaffade ett konto på Flickr. Men nu upptäckte jag att så länge bilderna är under 800 bildpunkter så räknas de inte till kvoten, så nu har jag flera alternativ. :) Hör av er sen när ni har en stol, så tar vi oss en tur.

      Radera