söndag 30 september 2012

Skördefest på Åland

Detta inlägg har jag haft i min telefon sedan förra söndagen. Det har inte gått att publicera, men nu när jag egentligen bara skulle prova spara det fick jag det publicerat. Ska lägga in lite bilder här under bara jag hinner titta igenom dem.

*********

I torsdags åkte vi iväg mot Åland, där vi har spenderat helgen hos min mamma med man. Som bäst sitter vi i bilen på väg hemåt. Helgen har gått i Skördefestens tecken. Under Skördefesten är det en massa gårdar runtom på ön som håller öppet hus med massa program. Vi har bl.a. tittat på kor, hästar, får, kaniner och höns. Ni kan ju gissa vilken liten tjej som uppskattade alla djuren.

Det var en riktigt rolig helg och härligt då vi fått spendera lite mer tid med Ellas mommo och extramoffa. Skördefesten måste vi absolut återvända till om nåt år, för så mycket roligt program fanns det, speciellt för lite större barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar